Od 29.4.2013 blog přesunut na www.terysleepyworld.blogspot.com

Hurá na cesty!

21. června 2012 v 18:54 | Terýsek |  Píšu vážně-nevážně
Článek je přiřazen k tématu týdne "cestování."

Prázdniny tu jsou každým dnem a k nim se velmi hodí i téma týdne "cestování."
Já mám prázdniny již odmalička spjaté s cestou k moři. I když se létání přece jen malinko bojím, to brouzdání po letišti, okukování obchůdků a čekání na odbavení miluji. A co teprve, když letadlo přistane v destinaci, vy si přeřídíte hodinky o nějakou tu hodinu zpátky či dopředu ,a hurá na hotel. Jdete se ubytovat, podíváte se na moře a dáte si první drink. Večer pak jdete na večeři, podívat se do městečka....zkrátka pohoda.

Jako malá jsem pobytu u moře milovala snad ještě více. Neustále jsem chodila do nejrůznějších dětských klubů, kde jsem kreslila s všudypřítomnými animátorky na kamínky, či blbla v hotelovém bazénu a maminka mě u toho zběsile fotografovala. Dneska už si daleko raději lehnu na pláž, vytáhnu knížku, či se kochám pohledem na moře. Dovolená je přece o odpočinku a u moře je člověk také většinou jen jednou za rok.
Čím jsem starší, tím raději také cestuji po památkých. Nejkrásnější jsou podle mne evropská města. Třeba v takovém Římě jsem si připadala jako v sedmém nebi. Těch památek a ta atmosféra... No prostě paráda.
Ráda ale také cestuji po Česku. Vždyť i u nás je spoustu nádherných míst. Nechápu některé spolužáky, kteří ve svém poměrně nízkém věku byly v Egyptě, na Kubě atd. a v životě neviděli Krkonoše. První bychom se zkrátka měli dozvědět něco o té naší zemi, a pak teprve vyrazit za hranice.
Cestování je jedna z nejkrásnějších věcí. Když máte peníze, není nic hezčího, než je "vrazit" do poznávání jiných kultur. Každá země je něčím originální, každý národ, jazyk a kultura je úplně jiná. Každá cesta a ať už je kamkoliv, může člověka obohatit a opravdu stojí za to.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Anett Anett | E-mail | Web | 21. června 2012 v 19:02 | Reagovat

no když je máte,,, :-)

2 Terýsek Terýsek | Web | 21. června 2012 v 19:19 | Reagovat

[1]: Hm. Podle mě je to spíše otázka toho, do čeho investuješ a na jaký komfort jsi zvyklá... :-)

3 Vendy Vendy | Web | 21. června 2012 v 21:14 | Reagovat

Z toho povídání čiší pohoda... :-)

4 Terýsek Terýsek | Web | 21. června 2012 v 21:15 | Reagovat

[3]: No jo, už mám takovou prázdninovou náladu :-)  ;-)

5 Lila Lila | 22. června 2012 v 15:00 | Reagovat

No KONEČNĚ pořádnej článek. Červnové slunce ti už propálilo mozek a nepíšeš už ty příšerný denníkový články. 8-O

6 Terýsek Terýsek | Web | 22. června 2012 v 15:03 | Reagovat

[5]: No jo no. Asi se tu ještě nějaký deníkový článek občas objeví, ale teď na ně nějak nemám náladu. Mám prostě hlavu plnou nápadů na pořádné články a ty deníkové píšu většinou jen z nouze :)

7 kirma-lee kirma-lee | Web | 22. června 2012 v 18:09 | Reagovat

Můžu říct, že máš pravdu v tom, že člověk by měl nejdřív tak nějak poznat Česko (samozřejmě vlastenci) a poté vyrazit za hranice. Bohužel je to dnes všechno o penězích. Čím dál více brouzdám po památkách, moře mi přijde spíš už jenom takový relax po velké výletní aktivitě.
Co se týče různých aktivit apod. vždycky jsem chtěla nějaké tetování hennou na dovolených. To se naštěstí nikdy nestalo.

8 Terýsek Terýsek | Web | 23. června 2012 v 11:31 | Reagovat

[7]: Já také na dovolené ráda jezdím na výlety. Přijde mi hloupé někam jet a pak nevystrčit paty z hotelu.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.