Od 29.4.2013 blog přesunut na www.terysleepyworld.blogspot.com

Recenze: Do Říma s láskou (To Rome with love) 2012

20. července 2012 v 10:56 | Terýsek |  Filmy
Zdravím,
předevčírem jsem se vrátila z dovolené a na blog jsem neměla náladu. Včera jsem ale byla v kině a tak jsem se rozhodla napsat alespoň recenzi na film, který jsem tam viděla.

Na nový film Woodyho Allena Do Říma s láskou jsem se moc těšila. Minulé podzimní prázdniny jsem totiž Řím navštívila a jeho atmosféra mě naprosto učarovala. Film, ve kterém hraje Řím hlavní roli jsem si tedy nemohla nechat ujít.
Od Woodyho Allena jsem nikdy žádný film neviděla a tak moc nemohu soudit, jestli patří mezi jeho lepší, nebo horší filmy (podle recenzí ale spíše mezi ty horší). Dokonce i Půlnoc v Paříži, jenž byla doslova hitem šla tak nějak mimo mě.

Film se zkládá z několika příběhů, které na sebe nijak nenavazují, ani se nepropojují. Spojuje je jen to, že se všechny odehrávají v Římě. Prostě příběhy několika lidí, jenž bydlí, či přijíždějí do Říma. Všechny příběhy mají celkem jednoduchou a zábavnou zápletku, ať už jde o příběh obyčejného úředníka,kterého si novináři spletou s někým slavným, či o příběh mladého architekta, jenž se zamiluje do kamarádky své přítelkyně. Všechny příběhy mají něco společného s láskou a všechny také končí dobře. Nejde tedy o žádnou složitou zápletku, nad kterou byste museli dlouho přemýšlet.

Celkově se mi film líbil. Autor totiž nádherně zobrazuje atmosféru Říma. Ve filmu je Řím úplně stejně pohádkový, jako je ve skutečnosti. Opravdu je to film, ve kterém hraje hlavní roli Řím. Pokud máte Řím rádi a rádi se smějete, nebudete zklamáni. Pokud ale od filmu budete očekávat něco víc, nejspíše budete zklamáni. Film na vás totiž nezanechá nějaký hlubší dojem. Já sama už jsem si večer pomalu ani nevzpomněla, o čem to vlastně bylo. Pokud vám ale nevadí filmy s malinko primitivní zápletkou a máte rádi takový ten příjemný, srdečný a nevtíravý humor, nebudete zklamáni. Pokud vám ale Řím nic neříká, vydejte se do kina raději na něco jiného. Je to letní komedie a tak jí také musíte brát.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.